Deelnemer: 69

Motivatie

Ik heb een passie voor kunst, muziek en grafische ontwerpen en probeer me te uiten in allerlei grafische creaties met een wat filosofische inslag. Veel van mijn werk is geïnspireerd op de muziek die ik luister en de grafische kunstwerken waarmee ik in aanraking kom op internet en in mijn directe omgeving.

ID: 69
Naam : Dhr. van Eerden

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 59

Motivatie

Opdracht voor een apart huwelijksaanzoek van een kunsthandelaar die zijn naam en bedrijf weerspiegeld wou zien in het uiteindelijke ontwerp. Het ontwerp is gedrukt op canvas en ingelijst aangeboden aan de toekomstige bruid.

ID: 59
Naam : Dhr. Urbanus (DutchPuh)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 77

Motivatie

Marktwinkel.nl is een site voor het verkopen en kopen van outlet goederen. In de eerste instantie moesten de winkeliers op de hoogte gebracht worden van het bestaan van de site. De communicatie hiervoor mocht opvallen maar moest wel een bepaalde rust hebben. De folder is hiervan een voorbeeld. Later moesten we de aandacht van de consument zien te trekken. Deze uitingen mochten wat meer in het oog springen. De auto is hier een goed voorbeeld van. Op dit moment is Marktwinkel.nl flink aan de weg aan het timmeren en hopen we veel mensen met onze uitingen te bereiken.

ID: 77
Naam : Dhr. van de Pas (wallypas)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 31

Motivatie

De wedstrijd is niet gewonnen maar behoorde tot de laatste 3 kanshebbers. Erg trots ben ik op de inzending echter smaken verschillen zoals bekend. De wedstrijdomschrijving was als volgt: Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl voor mijn adviesbureau op het gebied van Human Resources (personeelszaken). De activiteiten zijn: adviseren, begeleiden en (mede) uitvoeren van personeelsaangelegenheden. Het betreft: beheer personeelsadministratie, werving en selectie, juridische zaken, ziekteverzuimbegeleiding, loopbaanadvies, etc. De doelgroep is: midden- en kleinbedrijf en particulieren. De naam van mijn bureau is: Foxx Consultancy. Bij wat wel omschrijving: Ik denk aan een mooi, eenvoudig logo van een vos. Kernwoorden: vrouwelijk, stijlvol, creatief, capabel, doortastend en inventief. Het symbool is belangrijker dan de firmanaam en mag dus veel duidelijker aanwezig zijn. De eerste schetsen zie je in de inzending bovenaan en vervolgens is a.d.h.v. de gegeven feedback een andere maar zeer stijlvolle vos ontstaan. Lettertype bewust gekozen, tikkeltje modern met een stijlvolle en chique touch. Kleurstelling weloverwogen gekozen om rust en vrouwelijkheid uit te stralen. De lichtblauwe kleur geeft een frisse sfeer look aan het logo die samen met de aardebruine kleur een rust en openheid uitstralen. Ondanks de vele reeds andere gemaakte logos is dit één van de weinige creaties waar ik 110% trots op ben.

ID: 31
Naam : Dhr. de Ridder (identity factory)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 52

Motivatie

Eat you heart out. Kunst komt vanuit het hart en word gesymboliseerd door middel van een natuurlijk hart van hout

ID: 52
Naam : Dhr. Kleinenberg (roltrapper)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 54

Motivatie

Om de slogan 'diamonds are for everyone' was Love Jewels (een beginnend bedrijf in juwelen) op zoek naar een passend, eigentijds en retro ontwerp voor een logo. Het logo zou uiteindelijk input zijn voor het website design, welke in dezelfde lijn doorgetrokken zou worden. De vorm was snel en eenvoudig gekozen; vanwege de bedrijfsnaam werd gekozen voor een 'hart-vorm'. De kleuren dienden retro te zijn, vandaar dat de kleuren blauw, 'wit' en rood op een manier gemengd zijn dat ze retro lijken.

ID: 54
Naam : Dhr. veldhuis (dveldhuis05)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 28

Motivatie

Met dit ontwerp laat ik zien dat jeugdig en zakelijk tegenwoordig goed te combineren valt. Het logo van Stichting Compass Uden is hier een goed voorbeeld van.

ID: 28
Naam : Dhr. Janssen

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 40

Motivatie

Voor Zwemschool SwimBee.com heb ik een kleurrijk logo en vrolijke characters ontwikkeld!

ID: 40
Naam : Mvr. van Dijk (Name-Id)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 76

Motivatie

Vrije creatie, "The girl with the dragon tattoo"

ID: 76
Naam : Dhr. van Essen

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 65

Motivatie

De kidzpraise in Kampen is een waar feest voor kinderen in de leeftijd van 2-8 jaar. Daar hoort natuurlijk een poster bij die aansluit bij de belevingswereld van de kinderen.

ID: 65
Naam : Mvr. Odekerken (s10)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 48

Motivatie

Cartoonwinkel.nl is zowel een webwinkel als een fysieke winkel waar je allerlei producten kunt kopen m.b.t. cartoons. Denk hierbij aan lampen, beeldjes, badjassen, kado's, maar geen stripboeken! Zowel de winkel als webwinkel zijn toe aan een nieuw eigentijds imago. Naast een nieuwe identiteit is er ook gekozen voor en (her)positionering. Het logo & positionering moet dus meerdere mensen aantrekken dan alleen de stripliefhebbers. Gekozen is voor een combi tussen een retro & moderne stijl met een knipoog naar een cartoonstijl zonder teveel tierelantijnen.

ID: 48
Naam : Dhr. van Beek

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 75

Motivatie

Een korte introductie van het bedrijf: de activiteiten van Blossom; marketingcommunicatie opdrachten, interim management en projecten. Waarom dit logo? Om drie reden: - Het symboliseert de cherry blossom (roze bloesem) die terugkomt in de naam. - Het logo staat hiermee voor groei, bloei en ontwikkeling. - Tot slot is de bloesem weergegeven in de vorm van een mondje; de belangrijke communicatiekant van het bedrijf. Is het niet om te zoenen? ;)

ID: 75
Naam : Mvr. Smits (KOPwerk)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 70

Motivatie

Mijn doel is het combineren van verschillende aspecten in design. Soms is dat vrij abstract, zoals kunst&commercie, soms concreet zoals in mijn inzending typografie met grafische beelden en kleur. Daarbij ben ik altijd heel kritisch en een perfectionist om er het beste resultaat uit te halen!

ID: 70
Naam : Dhr. Dekens (Tim)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 42

Motivatie

Jong en gemotiveerd! Elke dag hou ik me bezig met ontwerpen. Het begint 's morgens met het bestuderen van de doos ontbijtgranen en het eindigt 's avonds met het bestuderen van de cijfers van de wekker. Meer informatie over mij en mijn ontwerpen vindt u op www.seegermattijs.be en op http://dribbble.com/seegermattijs.

ID: 42
Naam : Dhr. Mattijs

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 41

Motivatie

Mijn Motivatie is voornamelijk mijn design steeds te verbeteren en ingewikkelder te maken en mensen te laten denken "hoe maak hij dat'. Ook om het strakke design voor mezelf te breken door met designs te komen die absoluut niet "huisstyle" zijn. Daarnaast hoop ik met mijn naam te kunnen vestigen en uitwerken tot eigen atelier.

ID: 41
Naam : Dhr. de Jong (Souldog)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 60

Motivatie

Dit zijn Jop de Giraf en zijn vrienden. Wol het schaap, Viezel het varken, Slurf de olifant en Appie de aap. Zij beleven allerlei avonturen die alle kinderen meemaken. Peuters en kleuters helpen Jop de Giraf bij allerlei activiteiten waardoor ze spelenderwijs zelf ervaren waarom dingen gaan zoals ze gaan. Apps en prentenboeken.

ID: 60
Naam : Mvr. Naalden

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 50

Motivatie

Krijndesign heeft het logo + huisstijl + complete webshop ontworpen voor Spellenrijk.nl. Hierbij heeft Krijndesign ook de styling van alle subpagina's op zich genomen. Ook heeft Krijndesign mee gedacht over de vervolg stappen (na een bestelling) zo gebruiksvriendelijk/makkelijk mogelijk te maken voor de bezoeker zodat een bestelling uiteindelijk zo gedaan is.

ID: 50
Naam : Dhr. Schoonderwoerd (Krijndesign)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 57

Motivatie

Mijn meesterwerk ;)

ID: 57
Naam : Dhr. IJlenhave (Bertjeeeh)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 81

Motivatie

Een catalogus voor de Internationale Glaskunstbeurs 2012 te Leerdam. De opdracht was om een mooie, overzichtelijke catalogus te maken waarin de glasstukken goed tot uiting zouden komen. Het resultaat is een zeer kleurrijke catalogus die open en overzichtelijk is. Elke kunstenaar krijgt alle aandacht om zijn/haar kunstwerken te tonen. Zodat ook de catalogus op zich een mooi grafisch kunstwerk is geworden.

ID: 81
Naam : Dhr. van Deutekom

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 51

Motivatie

Sinds de 21ste eeuw staat bijna alles in het teken van digitalisering. De huidige vaarkaarten daarentegen zijn vaak verouderd of alleen bij de lokale VVV kantoren te verkrijgen. Navis is een applicatie waarmee waterrecreanten met behulp van een Android telefoon hun vaarkaart digitaal kunnen gebruiken. Doordat de applicatie altijd in contact staat met het internet zijn de bezienswaardigheden altijd up to date en kan de gebruiker zelf bepalen welke bezienswaardigheden op de kaart getoond moeten worden.

ID: 51
Naam : Dhr. Colo

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 36

Motivatie

Mijn motivatie voor dit ontwerp? Het begon met de opdracht "Maak een poster/flyer ontwerp voor een jonge doelgroep uit rotterdam en omgeving." Ik heb gekozen om het oranje te gebruiken uit de huisstijl van de opdrachtgever in combinatie met een zelfgekozen rotterdams groen tintje. Om de doelgroep aan te spreken heb ik zo min mogelijk tekst gebruikt zonder dat het zijn kracht verloor. Naast de kleine hoeveelheid tekst spreekt ook de illustratieve achtergrond de doelgroep aan. om de "plaatjes-kijker" tegemoet te komen heb ik ook in de achtergrond de kreet "kans op 500,- euro" terug laten komen.

ID: 36
Naam : Dhr. Hussainali (Seriff-Media)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 46

Motivatie

Huisstijl ontwerp voor Coaters.nl. Dromerig, betoverend en exclusief. De onzichtbare figuurtjes komen tot leven.

ID: 46
Naam : Mvr. Focke (Caat)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 73

Motivatie

"In het geweer" zoals deze hing op diverse exposities in Rotterdam, en ook te verschenen in "de Voordeelbundel". Tekst: Voigt Moisturizer, ontwerp: Anti Oxidant www.revolutie.tv

ID: 73
Naam : Dhr. de Vroed (Revolutie.TV)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 44

Motivatie

Een logo gemaakt voor een software development bedrijf. De focus lag op samenwerken, want Synergie = samenwerking. Het beeldmerk bestaat uit twee dezelfde delen. Elk deel stelt de wijsvinger en duim voor. Hou je duim en wijsvinger in 90 graden en doe dit ook met je andere kant. (zoals hier: http://us.cdn4.123rf.com/168nwm/antonuk/antonuk0906/antonuk090600005/5037694-frame-gemaakt-met-de-vingers-van-een-vrouw-die-geisoleerd-op-witte-achtergrond.jpg) Hiermee beeld je de focus uit van het bedrijf.

ID: 44
Naam : Dhr. van Weijen (Bvweijen)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 80

Motivatie

Opdrachtgever: Veroz, een bedrijf ter bevordering van de kwaliteit van zorg wil vertrouwen en ondernemerschap stimuleren door middel van kennisontwikkeling, kennisoverdracht en kennisuitwisseling, alsmede door het verder brengen van zorginnovaties. Voor deze opdrachtgever hebben wij (Marijn en Christel van Podivium, grafisch- en illustratiefOntwerp) een huisstijl ontwikkeld met als uitgangspunt beeld. Na een beeldtaal ontwikkeld te hebben. Hebben wij kleurengamma's van deze beelden gemaakt om te dienen als basis voor de totale huisstijl. Onze uitdaging was om een huisstijl te ontwikkelen waarbij kleur- en beeld-gebruik vrij staat zonder de herkenbaarheid te verliezen.

ID: 80
Naam : Mvr. Bouwmeester-Wassenaar (Podivium)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 26

Motivatie

+

ID: 26
Naam : Dhr. Jongeneel (Plus)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 32

Motivatie

Het beeldmerk voor InterOmgeving is uit de vrije hand ontstaan. Het is een prachtig gestyleerd ontwerp van Nederland (wat past bij de bedrijfsvoering van InterOmgeving), dat tegelijk een kleurrijke, moderne en verfrissende uitstraling heeft.

ID: 32
Naam : Dhr. Simonjan (VYDESIGN)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 34

Motivatie

Cartoonwinkel.nl is zowel een webwinkel als een fysieke winkel waar je allerlei producten kunt kopen m.b.t. cartoons. Denk hierbij aan lampen, beeldjes, badjassen, kado's, maar geen stripboeken! Zowel de winkel als webwinkel zijn toe aan een nieuw eigentijds imago. Naast een nieuwe identiteit is er ook gekozen voor en (her)positionering. Het logo & positionering moet dus meerdere mensen aantrekken dan alleen de stripliefhebbers. Gekozen is voor een combi tussen een retro & moderne stijl met een knipoog naar een cartoonstijl zonder teveel tierelantijnen.

ID: 34
Naam : Dhr. van Beek

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 82

Motivatie

Ik wens alle deelnemers veel succes en Moge de beste winnen!

ID: 82
Naam : Dhr. Khachatryan (AraratDesign)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 58

Motivatie

"Organized Lost" (georganiseerd verdwalen) Strakke lijnen (pijlen), maar niet weten welke kant het op gaat...

ID: 58
Naam : Dhr. Visscher (BeeldmerkHET)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 38

Motivatie

Ik doe mee aan deze wedstrijd omdat ik wil laten zien dat een jongen van 14 met een eigen reclamebureau (bijna) net zo goed is als een ervaren reclamebureau, er werd mij zelfs aangeboden om samen te gaan met een reclamebureau in Oldenzaal! Ik bouw onder andere: Huisstijlen logo's Website ook doe ik fotografie, en maak ik bedrijfsilmpjes/reclamespotjes! Veel mensen vinden het knap dat ik professioneel te werk ga en ook nog tijd heb om huiswerk te maken!

ID: 38
Naam : Dhr. Holtslag (Jessevanhutadesign)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 63

Motivatie

Met veel trots presenteer ik uw hier mijn FortiVision logo. Het Fortivision logo is voortgekomen uit een gewonnen logo wedstrijd op www.ontwerpen-voor-geld.nl .. Het logo is opgebouwd uit verschillende elementen die voor mij het bedrijf (informatiebeveiliging) juist presenteert. Hieronder Vorm: De letters F & V vormen in zijn totaliteit een herkenbaar schild, die met het streepje bij de F het stuk "visie" versterkt en nog is extra verduidelijkt. Kleur: Ik heb gekozen voor de kleur oranje. Oranje staat voor alert, duidelijkheid en is voor mij de juiste kleur in deze logo compositie. De klant wilde daarnaast graag werken met een donkere achtergrond (zwart). Font: Ik heb hier gekozen voor het font "Triplex". Dit font is een tikkeltje speels wat voor mij het logo iets dynamischer maakt (vanwege het statische beeldmerk).

ID: 63
Naam : Dhr. de Vaal (Ovaal)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 61

Motivatie

Dit project is voor mij zo leuk en bijzonder, omdat het zich uit enthousiasme heeft ontwikkeld. Het begon met een nieuwjaarskaart ter aankondiging van de nieuwe locatie van het Centrum voor Jeugd en Gezin Rijnwoude. Toen zijn de illustraties "geboren". De illustraties zijn afgeleid van het CJG logo en kunnen elk "soort" gezin uitbeelden. Papa, mama, broertje, zusje of mama, mama, dochter of papa, mama, stiefmoeder, zusje, broertje. Elke combinatie is mogelijk en bespreekbaar bij het CJG Rijnwoude! Voor alle kleine inwoners van Rijnwoude zijn 'echte' poppetjes gemaakt, als promotie en omdat ze zo leuk zijn.

ID: 61
Naam : Mvr. de Graaf (brendadegraaf)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 74

Motivatie

Een aantal illustraties gemaakt voor mijn portfolio pagina: Mijn benodigde tools.

ID: 74
Naam : Dhr. Muller (bobmuller)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 79

Motivatie

Een workshop ontwerp (A4) voor artiesten, die net zoals ik een passie heeft illustreren. Dit ontwerp is ontwikkeld voor Publish Magazine, Hilversum. Ik kreeg alle vrijheid van de redactie, een ontwerp te ontwikkelen met een traditioneel tintje. Het thema van dit ontwerp is een "donker en mysterieus sfeertje" Een onverwachte schaduw. Mijn stijl is naast het ontwikkelen van pure vector vormen en typografische elementen, een mix van traditioneel kunst met een vleugje van eigen ontwikkeld waterverf penselen en digitaal work flows (zoals tekenen op de tekentablet e.d.) Daarnaast wil ik ook mensen laten inspireren met mijn illustraties. Als je iets met illustratie wilt doen, dit juist moet doen. Niet denken, gewoon doen.

ID: 79
Naam : Dhr. Matakupan (dandaan)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 78

Motivatie

The ULTRASHOUT Voor de meeting/presentatie ruimte van het bureau 80dB, heb ik een beeld gecreëerd passend bij het thema van het bureau: if you got something to say, say it at 80dB. Van alle werknemers is een foto genomen waarop hij/zij zijn longen uit zijn lijf schreeuwt. Uiteraard harder dan 80 decibel, aangezien ze daar prima toe in staat zijn. De foto’s zijn gemengd en aangepast tot een grafische ULTRASHOUT met een “old school acid” en gestencild gevoel, waarna ik er in het getekend om er nog wat ruwe elementen in aan te brengen. Gedrukt op dibond 94 cm x 58 cm, met een mat satijnen laag. het is stil totdat het beeld komt en ons aanspreekt www.blancodesign.nl

ID: 78
Naam : Dhr. Stassar (Kim)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 39

Motivatie

Dit logo is ontworpen als beeldmerk voor Nijmegen Blackhawks Lacrosse. Het eindresultaat is ontstaan uit een win-win situatie voor alle partijen. De Blackhawks kregen een logo, terwijl ik veel exposure krijg doordat de leden met trots hun logo laten zien aan verschillende partijen. Wat mij betreft een mooie manier om elkaar te helpen. Door mee te doen aan de Designer Awards hoop ik waardevolle ervaring en misschien wel erkenning op te doen om in de toekomst mijn klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.

ID: 39
Naam : Dhr. Abrahams (Groenbaard)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 45

Motivatie

Nieuwe logo en huisstijl voor F.C. Amsterdam. Een sportieve huisstijl met de kenmerken heldhaftig, vastberaden, barmhartig, kroon, leeuwen en Amsterdams wapen.

ID: 45
Naam : Mvr. Groeneweg (hgroeneweg)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 29

Motivatie

Dankzij online wedstrijden heb ik een prachtig portfolio op mogen en kunnen bouwen op het gebied van logo design. Dit sport logo voor de Amerikaanse Downer Groves Dragons siert ergens in Amerika een team van jonge sporters. Ik heb alles op dit gebied geleerd van de praktijk en gestreden tegen designers door de hele wereld heen. Het winnen van deze "Designer Awards" zou deuren kunnen openen zodat ik werkelijk een kans maak om op dit gebied aan de slag te kunnen. Hoewel ik nooit een gerichte opleiding hier voor heb gehad, besef ik wel dat ik kwaliteiten heb ontwikkeld op dit gebied, maar ook dat ik nog heel veel te leren heb. Wie weet krijg ik hierdoor een kans om te pakken.

ID: 29
Naam : Dhr. Slenders (Pablo den Draek)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 33

Motivatie

Zonder kennis of ervaring met HTML/CSS heb ik mijzelf binnen 8 maanden ontplooid tot een webdesigner en webdeveloper. Door middel van onder andere Ontwerpen Voor Geld heb ik mijn passie en talent gevonden! Met wilskracht en doorzettingsvermogen heb ik mijzelf verder kunnen ontwikkelen.

ID: 33
Naam : Dhr. Ibrahim (Tiffani)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 67

Motivatie

Tegenwoordig word alles in een nieuw jasje gestopt, Oude dingen willen opvallen. Bij deze een nieuw ontwerp voor het logo voor Paleis het loo!

ID: 67
Naam : Dhr. Menke (Design partner)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 30

Motivatie

Tijdens mijn studie hebben ik deze oplossing gevonden voor het scheiden van 2 klaslokalen. Een banner van 5 meter breed en 1,90 hoog. Deze geillustreerde banner is geprint op pvc-doek en is daardoor een goedkopere en mooiere oplossing dan bijvoorbeeld een gipswand. Op dit moment hangt het in de entree van de grafische afdeling op het Deltion College te Zwolle.

ID: 30
Naam : Dhr. de Wilt (Dean)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 68

Motivatie

Voor de online drukkerij ‘Creative Print’ heb ik een logo + huisstijl ontwikkeld naar wens van de klant. Voorwaarden voor het ontwerp was het gebruik van de turquoise blauw/groene kleur tezamen met het zandkleurige grijs. Dit waren namelijk de kleuren van de toen huidige huisstijl, en hiermee wilde het bedrijf zijn identiteit enigszins behouden, maar toch ook in een nieuw jasje stoppen. Ik heb er bewust voor gekozen om een beeldmerk te maken, bestaande uit de C en de P. Dit geeft als resultaat een logo, welke op vele producten gebruikt kan worden, en die een zekere identiteit uitstraalt die op den duur bekend zal blijven bij vele klanten. Deze identiteit bestaat vooral uit het creatieve aspect, waar de drukkerij haar naam aan dankt. Het logo is dan ook als het ware een lint wat zich in een C en een P vormt en waarbij de schaduw in de overgangen een bepaalde diepte aan het logo geven. Hiermee ontstaat er op het 2D papier toch een 3e dimensie wat het oog trekt en uitnodigt wat langer te kijken. Naast het beeldmerk is er ook een kleurengamma aan toegevoegd om een breder pallet aan mogelijkheden te bieden met meerdere kleuren. Hiervoor zijn de CMYK kleuren gebruikt waar de drukker mee werkt. Deze geven de huisstijl net dat beetje extra, maar blijven onderdanig aan het prominente beeldmerk. Het logo waarbij het beeldmerk zich in het zwart afgeronde vierkant bevindt is dan ook de basis geweest voor de huisstijl, waarna er op verschillend manieren met deze basis is gespeeld en gevarieerd. Op die manier wordt al in één oogopslag duidelijk dat deze huisstijl op vele mogelijke manieren is te gebruiken. Al met al dus een huisstijl welke het woord creativiteit als speerpunt neemt. Daarnaast is identiteit erg belangrijk geweest, en is er een kleurengamma gebruikt wat mooi contrast biedt met het papier en de kleuren onderling.

ID: 68
Naam : Dhr. van Kruisbergen (VKDesign)

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter

Deelnemer: 27

Motivatie

Eye Entertainment bestaat uit een stel jonge honden met een passie voor interactieve media. In de nieuwe website zijn de verschillende expertises waaronder audiovisuele- en grafische vormgeving en webontwikkeling samengevoegd tot één virtuele wereld met als hoofddoel: bezoekers en potentiële opdrachtgevers een ervaring geven. Het karakter en beeldmerk Mr. Squeezy vormt de rode draad binnen de gehele lijn mediadragers van Eye Entertainment. Via hem geven wij onszelf de vrijheid om een unieke sfeer te creëren waarbij alle disciplines samenkomen. Middels een intro-film laten wij zien hoe Mr. Squeezy in de wereld terecht komt die wij hebben gecreëerd. Het bezoeken van de website is dé uitgelezen kans om te zien wat hij meemaakt.

ID: 27
Naam : Dhr. Buijs

Stem op deze ontwerper!

Stem op deze ontwerper door deze pagina te liken of te tweeten!

Facebook Twitter